כספת ירושלים

רחוב יפו 97, ירושלים
icon

טלפון 9936* שלוחה 2

וואטסאפ (Whatsapp):  0547633309

מייל: [email protected]

שעות פעילות הסניף:

ראשון – חמישי: 9:00-15:30

שישי: 8:30-12:45

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם






    מתחם הכספות שלנו בירושלים מספק בטחון שאין שני לו  , ואת הנוחות של עיר מרכזית ושוקקת חיים.

    כאשר אתם מחפשים את המקום המושלם לאחסן בו את החפצים היקרים לכם , אין תחליף לשקט הנפשי שמספק מתחם כספות פרטי בלב ירושלים. בעת חיפוש אחר מתחם כספות מאובטח בירושלים היא יעד אסטרטגי ומרכזי המציע רמת נגישות גבוהה, מבלי לוותר על סטנדרטים גבוהים של אבטחה. 

    רמה גבוהה של מקצועיות

    חברת בריקסטון, הידועה במומחיותה באבטחה, מפעילה עבורכם מתחם כספות יוקרתי ומקצועי בירושלים. המתקן שלנו מוגן על ידי שלושה מעגלי אבטחה, שכל אחד מהם נועד להגן על חפצי הערך שלכם מפני איומים פוטנציאליים. אנו מקפידים לשמור על דיסקרטיות מלאה, ומבטיחים שהפרטיות שלכם תהיה מובטחת תמיד. ממערכות אבטחה ובקרה מתקדמות ועד לאנשי אבטחה שעברו הכשרה קפדנית ועוברים כשגרה בדיקות מהימנות מספר פעמים בשנה , כל היבט של המתחם שלנו מעוצב כדי להציע הגנה מהשורה הראשונה לחפצי הערך שלכם.

    חברה מספר 1 בתחום

    בריקסטון היא חברה מובילה בתחום הכספות. מזה 8 שנים שהחברה מפעילה בהצלחה אדירה ועם רשימות המתנה מתחם כספות מאובטח בתל אביב. בימים אלו שוקדת החברה על סניף שלישי בתל אביב. הסניף בירושלים הינו הסניף שני שהוקם ובמידה ואתם מחפשים כספת בירושלים, אנו מציעים לכם מעטפת שלמה של פתרונות איכותיים. מגוון הכספות שלנו מאפשר לכם לבחור את פתרון האחסון המאובטח שתפור למידותכם ועונה בדיוק על הצרכים שלכם, עם מגוון מסלולי מנויים לבחור מהם.

    המחויבות שלנו למצוינות היא שהופכת אותנו לחברה מספר אחת לפתרונות אחסון מאובטחים בירושלים

    למידע נוסף על כספות להשכרה בירושלים צרו קשר או חייגו 9936*

    envelope
    whatsapp envelope