האם התקנת כספת ביתית היא פתרון טוב?

האם התקנת כספת ביתית היא פתרון טוב?

בוודאי  יש לכם בבית אוסף של תכשיטים, כסף מזומן, מסמכים חשובים תמונות אישיות  , גיבויי מחשב (כמה חשוב ….) או חפצים יקרי ערך אחרים, כך שגדל הסיכוי שתרצו לשמור עליהם כמה שיותר מוגנים מפני פריצות וגניבות. בעידן המודרני, שבו כלים טכנולוגיים מתקדמים זמינים לכל דורש, עליכם לבחור בצורה נכונה את אמצעי ההגנה הטובים ביותר לרכוש שלכם, כיום, נדמה שהתקנת כספת ביתית מציעה את הדרך היעילה והבטוחה ביותר להגן על החפצים יקרי הערך שלכם. אך האם באמת זה נכון? אולי יש דרך יעילה ובטוחה יותר לשמור על הרכוש היקר לכם מכל? 

איזה גדלים של כספות ניתן להתקין בתוך הבית

התקנת כספת ביתית מספקת תחושת הגנה מפני גנבים ופורצים, האומנם? ניתן להתקין מגוון רחב של כספות שמגיעות עם עיצובים ודרגות בטחון שונות, את ההתקנה ניתן לעשות בחללים ואזורים שונים מארון הבגדים, דרך הקיר ועד מתחת לרצפה שלכם. 

כיום, ישנם סוגים שונים של כספות ביתיות, כל סוג מותאם לצרכים שונים, ועליכם כביכול רק לבחור בסוג המתאים לכם ולרמת הסיכון הקיימת. אך יחד עם זאת, עליכם לקחת בחשבון שכספות אלו לא יספקו הגנה לחפצים ולרכוש יקר הערך שלכם,  וזו לא תהיה ההגנה הטובה ביותר שיש בנמצא ועל כך נפרט מיד.

אחרי שהתקנו כספת בבית, קיים עדיין סיכון לגנבה?

לא משנה כמה הבית שלנו נראה בטוח ואין מקום שאין בו סיכון. לפורצים יש מגוון טכניקות ומכשירים שיכולים לשבור כל מנעול, כולל מנעולי כספת ביתיים מתקדמים.

לכן, חשוב להבין שהסיכון הוא מציאותי, והעובדה שקיימת כספת בבית גם אם היא נחשבת לכספת כבדה ע"י היצרן או מתקדמת אינה מהווה ערובה מוחלטת לביטחון ברמה מספקת.

כאשר פורצים מצליחים לפרוץ כספת או פשוט לעקור אותה, הסכנה גדולה ומוחשית בין אם מדובר בפגיעה בחפצים יקרים, אובדן של פרטים חשובים ואף פגיעה בפריטים בעלי ערך רגשי. מעבר לכך, זהו מצב שיכול לסכן את המשפחה כולה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית, אף אחד לא היה רוצה שילדיו יופתעו בלילה על ידי פורץ! 

היתרון של מתחם כספות מאובטח 

כדי למנוע ולהימנע מפריצות של כספת לאחר שהתקנתם בביתכם, יש פתרון שעומד לרשותכם והוא מתחם כספות פרטי ומאובטח . מתחם מקצועי לא רק משפר את רמת הבטחון של החפצים המסמכים והרכוש והיקרים שלכם, אלא גם ממקסם את השקט הנפשי. אז מהו היתרון ? תוכלו ליהנות ממערכות הגנה מתקדמות, משינויים ועדכוני אמצעים יחד עם השתכללות הענף , מכספות הכוללות מנגנוני נעילה חכמים, חיישנים נגד פריצה והגנה מפני שריפות ומים. לכל הכספות יש תו תקן ואישור של חברות הביטוח, הן עומדות בכל תקני הבטיחות וזמינות במגוון גדלים על מנת להתאים לצרכים המשתנים שלכם באופן ספציפי. 

במתחם כספות קיימים מספר גדלים לבחירתכם:

כספת גדולה, כספת בינונית או כספת קטנה

בנוסף, המתחם עצמו מאובטח על ידי אמצעי האבטחה המתקדמים ביותר, מציע לכם רמה גבוהה של דיסקרטיות,  ונגישות מלאה לכספות שלכם כמעט סביב השעון, כך שתוכלו לגשת אל תכולת הכספת שלכם  בזמינות מאוד גבוהה . בנוסף , אפשרי שלחפצים שלכם יהיה ביטוח , למרות שהכספות המתקדמות מציעות את מרב ההגנה מפני סוגים שונים של סיכונים, לא רק פריצות וגניבות, ואתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שהרכוש שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope