כספת נסתרת: כשמקום המחבוא לא מספיק

כספת נסתרת: כשמקום המחבוא לא מספיק

כאשר רוצים לשמור על חפצים יקרי ערך ומסמכים חשובים, האבטחה תמיד נמצאת בראש סדר העדיפויות. 

זו הסיבה לבחור במתחם כספות פרטי, כמו "בריקסטון", אשר מציע שירות ייחודי שבו כל פריט רכוש נשמר בתנאים האופטימליים, במתחם מאובטח ולו 3 מעגלי אבטחה. אך מה לגבי האפשרות של כספת נסתרת, סוג הנחשב לפופולרי בשוק הפרטי והעסקי? האם זו לא בחירה מספקת ומספיקה? הצטרפו אלינו כשאנו בוחנים מהי כספת נסתרת, מתי ואצל מי היא יכולה להיות שימושית, תוך שמציגים את האתגרים והחסרונות הקיימים בשימוש בכספת כזו בהשוואה לפתרון של מתחם כספות פרטי.

מהי כספת נסתרת?

כספת נסתרת, כפי שאפשר להבין משמה, ממוקמת במקום לא גלוי לעין, כמו למשל כספת רצפה נסתרת או בקיר , ובכך היא מקשה על הפורצים לגלות אותה. כספת קיר זמינה במגוון צורות וגדלים והיא יכולה לכלול מנגנוני נעילה מכניים או דיגיטליים, תוך שהיא מעניקה לבעליה תחושת ביטחון מרבית לכאורה . כספות נסתרות משמשות אנשים פרטיים או בעלי עסקים, אשר מעוניינים לאחסן מסמכים רגישים או חפצים יקרי ערך הרחק מהישג יד ולזכות למידת ההגנה הטובה ביותר, כל שכן למנוע גישה של גורמים לא מורשים לתכולת הכספת. 

מי זקוק לכספת נסתרת?

כספת נסתרת עשויה להתאים לאנשים פרטיים או לעסקים אשר זקוקים לפתרון אחסון מאובטח ונסתר, כדי לשמור על חפצים רגישים וחשובים. עורכי דין למשל יכולים להשתמש בכספת קיר כדי לאחסן מסמכים משפטיים חסויים. רואי חשבון יכולים להשתמש בה לשמירת מסמכים פיננסיים רגישים וגם אנשי הייטק או חברות טכנולוגיה, שעובדים עם קניין רוחני רגיש או טכנולוגיות חדישות, יכולים למצוא בכספת נסתרת פתרון הולם לאבטחת המידע שלהם.

בנוסף, אנשים פרטיים המחזיקים בחפצים יקרי ערך כמו תכשיטים, יצירות אמנות ועוד, יכולים להשתמש בכספת נסתרת כדרך להגן על רכושם. יחד עם זאת, רגע לפני שמתמסרים לרעיון סופית, חשוב לזכור שלכספות נסתרות יש מספר חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שמאמצים אותן.

החסרונות של כספות נסתרות

למרות היתרונות הברורים של כספת נסתרת, יש לה גם כמה חסרונות לא מבוטלים. ראשית, ההסתרה עצמה לא מספיקה להגן על הכספת, כך שאם פורץ יודע על קיומה הוא יוכל לפרוץ אותה ולהגיע אל תכולתה, שכן לכספת נסתרת בלבד אין את כל מערך ההגנה השלם שיש במתחם כספות פרטי. שנית, כספת נסתרת דורשת התקנה, מה שאומר שעליכם לקדוח חור בקיר או ברצפה כדי ליצור  מגרעת שאליה הכספת תכנס.   

מדובר בהתקנה מאוד מורכבת ויקרה, שאינה הופכת את הכספת לפחות פגיעה מפני פריצה ממוקדת. 

זאת לעומת מתחם כספות פרטי ובו סוגים שונים של כספות אשר נמצאות בחלל מאובטח בעל מעטפת שלמה של הגנה פיזית וטכנולוגית, מה שלא זמין בעסק או בבית הפרטי.

למה לבחור במתחם כספות מאובטח?

אם אתם מחפשים אבטחה כוללת ברמה הגבוהה ביותר, מתחם הכספות של "בריקסטון" יהיה הבחירה המושלמת. הוא מציע 3 מעגלי אבטחה, כך שהכספות שנמצאות בתוכו מוגנות מפני פריצות פיזיות והתקפות מתוחכמות. מלבד פתרונות האבטחה המתקדמים, הלקוחות של "בריקסטון" נהנים גם משירות אישי המבטיח התאמה מלאה לצרכים, שמירה על פרטיות מלאה ושקט נפשי המאפשר לכם להתרכז בדברים החשובים באמת, ללא הדאגה התמידית לרכוש ולחפצים יקרי הערך שלכם.

אז אם אתם מחפשים פתרון אחסון מאובטח ברמה הגבוהה ביותר לחפצי הערך שלכם, מתחם הכספות של "בריקסטון" בירושלים ו- בתל אביב הוא הכתובת. מתחם הכספות המאובטח של החברה יספק לכם את ההגנה המקיפה והמתקדמת ביותר, על כל היתרונות הנלווים לכך. לפרטים נוספים על האפשרויות שעומדות לרשותכם, מוזמנים ליצור קשר עוד היום, או להשאיר פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם. 

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope