פריצת כספות: כיצד פועל פורץ כספות פרטיות וכיצד להימנע מכך?

פריצת כספות: כיצד פועל פורץ כספות פרטיות וכיצד להימנע מכך?

חברת 'בריקסטון' מציעה שירותי כספות מתקדמים ומקצועיים במתחם מאובטח, המיועד לשמירת פריטים יקרי ערך ומסמכים רגישים. השירותים המוצעים ב 'בריקסטון' כוללים אבטחה מרובת שכבות, גישה מוגבלת ומבוקרת בעזרת אמצעי זיהוי ביומטריים. 'בריקסטון' שמה דגש על דיסקרטיות מלאה, ומספקת ללקוחותיה סביבה בטוחה ביותר לשמירה על חפציהם היקרים.
בעוד שמתחמי כספות מאובטחים של 'בריקסטון', מציעים רמות הגנה מתקדמות ביותר, רבים עדיין בוחרים לשמור מסמכים וחפצים יקרי ערך בכספות במשרד או בבית, מה שמעלה את הסיכון לפריצת כספות. מטבע הדברים, פריצת כספת עלולה להוביל לאובדן בלתי הפיך של נכסים יקרי ערך, שכן למרות השימוש בטכנולוגיות מודרניות, רמת האבטחה הביתית לרוב אינה מספקת הגנה מלאה לחפצי הערך שלכם.

הבדל בין אבטחת כספות ביתיות לבין מתחם כספות מאובטח

כספות ביתיות או כספות בבתי עסק מהוות מטרה נוחה לפורצים. פורצי כספות מנוסים יודעים כיצד להתגבר על מנגנונים שונים כדי לפרוץ את הכספת, אם על ידי קידוח ישיר, פיצוח אלגוריתמים דיגיטליים, או אם על ידי שימוש בכוח גס. למרות שכספות רבות משלבות מנגנונים דיגיטליים מתקדמים, פורצים יכולים לעקוף אותן או להשתמש במידע אישי שהשיגו על בעלי הכספת. ברוב המקרים, אבטחת הכספת בבתי מגורים או עסקים אינה כוללת שכבות הגנה מרובות, מה שמוביל לכך שהפורץ יכול להצליח לעקוף את מנגנוני ההגנה הקיימים.
לעומת זאת, במתחם כספות מאובטח כמו זה של 'בריקסטון', ישנה רמת אבטחה גבוהה בהרבה. המתחם כולל גישה מבוקרת, שמירה צמודה 24/7 ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו זיהוי ביומטרי. מערכות אלו, יחד עם מערכות התרעה, מצלמות ומנעולים מתקדמים, מעניקות רמה גבוהה של הגנה שממזערת באופן משמעותי את הסיכון של פריצת כספות.

כיצד להימנע מפריצת כספות ביתיות או בעסק?

אם החלטתם מסיבה כלשהי בכל זאת להתקין כספת בבית נקטו בצעדים הבאים כדי להימנע מפריצת הכספת :

  • בחירת מיקום נכון לכספת – מומלץ להתקין את הכספת במקום נסתר שקשה להגיע אליו, כמו קירות פנימיים, או אזורים מוסתרים בארון או בתוך הרצפה.
  • התקנת כספת עמידה וחזקה – כדאי לבחור כספת שמיוצרת מחומרים עמידים וכוללת מנגנוני נעילה מתקדמים.
  • התקנה מקצועית ומאובטחת – מומלץ להקפיד שהכספת תהיה מחוברת לקיר או רצפה בצורה מקצועית כך שקשה יהיה לעקור אותה ממקומה.
  • התקנת מערכת אבטחה – מערכות כמו מצלמות אבטחה, חיישני תנועה ואזעקה יכולות להרתיע פורצי כספות.
  • שמירה על סודיות – יש להימנע מלומר לאנשים שיש לכם כספת בבית או לחשוף מידע על הפריטים המאוחסנים בה.
  • תחזוקה תקופתית – מומלץ לוודא שאין בעיות עם מנגנון הנעילה אחת לתקופה. כמו כן, כדאי להחליף את קוד המנעול אחת לכמה זמן.

צעדים אלו ימזערו את הסיכון לפריצת כספות, יחד עם זאת, חשוב לציין שכל אמצעי הזהירות הללו אינם משתווים לרמת ההגנה שיעניק לכם מתחם כספות מאובטח דוגמת המתחמים של סניפי חברת 'בריקסטון' (תל אביב ו- ירושלים).

 

מנגנוני אבטחה מתקדמים במתחמי כספות

במתחמי כספות פרטיים, ניתן למצוא מגוון מנגנוני אבטחה מתקדמים שנועדו להגן על הכספות והתכולה מפני פריצות וניסיונות גניבה. להלן כמה ממנגנוני האבטחה הנפוצים:

  • שומרים חמושים – שומרים אלו עוברים הכשרה מקצועית. הנוכחות הפיזית שלהם מרתיעה פורצי כספות פוטנציאליים.
  • מנעולים טכנולוגיים מתקדמים – במתחמי כספות מודרניים, נעשה שימוש במגוון מנגנוני נעילה מתקדמים המשלבים טכנולוגיות חדשניות.
  • מחסומים פיזיים – שימוש במחסומים פיזיים כמו שערי ברזל כבדים, מחסומים אוטומטיים, או דלתות מתכת רב שכבתיות יכול להוסיף שכבת הגנה נוספת.
  • כניסה בשלבים – במתחמים מאובטחים נהוג להשתמש במערכת כניסה בשלבים, כלומר, יש לעבור מספר שלבים של בקרת אבטחה לפני הגעה ופתיחת הכספת עצמה.
  • בדיקות ביטחוניות תקופתיות – מתחמי כספות מחויבים לבצע בדיקות ביטחוניות שוטפות, כדי לבחון את יעילותם של אמצעי האבטחה כמו בדיקת מהימנות לצוות העובדים
  • סיורי אבטחה 24/7 – סיורי אבטחה הפועלים 24 שעות ביממה על ידי צוותים חמושים או צוותי אבטחה לא חמושים ומגיעים לבדיקות בשעות לא קבועות

 

לסיכום,

בעוד שכספות ביתיות ועסקיות מציעות רמות שונות של הגנה, מתחמי כספות מקצועיים מספקים פתרונות אבטחה מקיפים הרבה יותר, שמונעים למעשה אפשרות של פריצה. מערכות זיהוי ביומטריות, מנגנוני נעילה מרובי שכבות, מצלמות אבטחה ואנשי אבטחה חמושים, כל אלו ועוד יוצרים סביבה מאובטחת לחלוטין שמעניקה שקט נפשי ומבטיחה שכל הנכסים שלכם יהיו שמורים.

לפרטים נוספים אודות שירותי הכספות שחברת בריקסטון מעמידה לרשותכם, מוזמנים ליצור קשר!

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope